top of page

Har escola amassa

Tres associacions co-qu'existeishen dens a Calandreta : Calandreta de Pau, Collègi de Gascohna e Cercamòn. Que son garantas deu projècte Calandreta e que jògan un ròtle de gestion, entà assegurar dab los ensenhaires lo bon foncionament de l'escòla.
Las ressorsas de las associacions que provienen :
-collectivitats locaus (subvencions o metuda a disposicion de locaus, de materiau, de personau),
-aderents (cotizacions),
-accions miadas peus sons membres (hèstas d'escòla, manifestacions divèrsas…).
Los parents d'escolans que pòden rejúnher aqueras instàncias: La lor participacion qu'ei essenciau au bon foncionament de l'escòla .

 

Trois associations co-existent dans à Calandreta : Calandreta de Pau, Collègi de Gascohna et Cercamon. Elles sont garantes du projet Calandreta et jouent un rôle de gestion, afin d’assurer avec les enseignants le bon fonctionnement de l’école.

Les ressources des associations proviennent:

-des collectivités locales (subventions ou mise à disposition de locaux, de matériel, de personnel),

-des adhérents (cotisations),

-des actions menées par ses membres (fêtes d’école, manifestations diverses…).

Les parents d’élèves peuvent rejoindre ces instances: Leur participation est essentielle au bon fonctionnement de l’école.

estanquet
estanquet

press to zoom
la hesta
la hesta

press to zoom
danse
danse

press to zoom
estanquet
estanquet

press to zoom
1/5
Calandreta de Pau e Collègi de Gasconha

Las associacions qu'an entà objècte :

  •  La promocion de la lenga e de la cultura occitanas

  •  L'ensenhament aus mainatges en lengas occitana e francesa, de faiçon a formar mainatges qui, en fin de cicle elementari, que mestrejan perfèitament las duas lengas .

L'adesion deus parents a l'associacion qu'ei ua consequéncia obligatòria de la lor causida d'escolarizar los lors mainatges a Calandreta de Pau o au Collègi de Gasconha.

​Les associations ont pour objet : 

  • La promotion de la langue et de la culture occitanes

  • L’enseignement aux enfants en langues occitane et française, de façon à former des enfants qui, en fin de cycle élémentaire, maîtrisent parfaitement les deux langues.

L’adhésion des parents à l’association est une conséquence obligatoire de leur choix de scolariser leurs enfants à Calandreta de Pau ou au Collègi de Gasconha.

Les commissions

Las comissions que regropan las activitats dens las quaus los parents se deven investir entà har víver l'escòla. Que son evolutivas segon los besonhs de l'escòla . Un parent que pòt estar responsable o co-responsable de la comission e qu'a entà mission de l'animar dab l'ajuda deus autes parents.​
Qu'ei pendent l'inscripcion qui la causida de la comission dens la quau lo parent desira s'investir qu'ei hèit, mes aquera causida que pòt estar modificat tot lo long de l'annada.

Les commissions regroupent les activités dans lesquelles les parents doivent s’investir pour faire vivre l’école. Elles sont évolutives suivant les besoins de l’école. Un parent peut être responsable ou co-responsable de la commission et a pour mission de l’animer avec l'aide des autres parents.

C’est lors de l’inscription que le choix de la commission dans laquelle le parent souhaite s’investir est fait, mais ce choix peut être modifié tout au long de l’année.

bottom of page