Carnaval qu'ei arribat!
- il y a 1 jour
- 2 min de lecture
Lo vent que boha quauques confetis en Biarn.
Dens la classa deus CE1-CE2 un airolet coneishut que’s hè enténer tranquillament. Los mainats que sautan set còps, que viran, l’aire de la hèsta que’s hè sentir.
Los CE2-CM1 que descopan carton tà’s vestir de com cau tà l’ocasion. Petitas coroas de papèr que se son pausadas suus caps de la classa de PS-MS. Personatges hauts en colors (o pas tà un cèrta pescador) qu’estón dessenhats sur la paret de la classa de GS-CP.
Lo brut de las chancas qui dançan que ressona dens la parquia. Lo centre de lesers qu’ei invadit per ua monaca grana... trop grana ? « Ne passarà pas jamei per la pòrta ! » e s’a dit la directora. Qu’ac vederam !
Medish en briquetas, lo Pançard qu’amuisha la punta deu son nas.
L’escòla sancèra que’s para de colors e de gaujor.
Lo carnaval qu’arriba e que’u vedem, la hèsta que promet d’estar grana, vivament lo 26 de heurèr !
Le vent souffle quelques confettis en Béarn.
Dans la classe de CE1-CE2 un petit air connu se fait entendre tranquillement. Les enfants sautent sept fois, tournent, l’air de la fête se fait sentir.
Les CE2-CM1 découpent du carton afin de s’habiller correctement pour l’occasion. Des petites couronnes de papier se sont posées sur les têtes des enfants de
PS-MS. Des personnages hauts en couleurs (ou pas pour un certain pêcheur) ont été dessinés sur le mur de la classe de GS-CP.
Le bruit des échasses qui dansent résonne dans la cour de l’école. Le centre de loisirs
est envahi par une grande poupée... Trop grande ? « Elle ne passera jamais la porte » a dit la directrice. Nous verrons bien.
Même en briquettes, Pançard pointe le bout de son nez.
L’école entière se pare de couleurs et de joie.
Le carnaval arrive et on le voit. La fête promet d’être grande, vivement le 26 février !





